Het is weer tijd voor een Gran Fondo. Dus de fiets gepakt en een route naar Heeswijk-Dither gepland. Heerlijk weer, heerlijke route. In Mariaheide heb ik even gepauzeerd en bij het watertappunt de bidons gevuld. Daarna weer lekker verder ‘sprinten’.


Met o.a. de mooiste MTB-tochten, Racefiets en Recreatieve Fietsroutes
© 2026 BasRam
Thema door Anders Norén