BasRam

Met o.a. de mooiste MTB-tochten, Racefiets en Recreatieve Fietsroutes

Heeswijk-Dinther

Het is weer tijd voor een Gran Fondo. Dus de fiets gepakt en een route naar Heeswijk-Dither gepland. Heerlijk weer, heerlijke route. In Mariaheide heb ik even gepauzeerd en bij het watertappunt de bidons gevuld. Daarna weer lekker verder ‘sprinten’.

Verder Bericht

Vorige Bericht

Laat een reactie achter

© 2026 BasRam

Thema door Anders Norén